·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2007 00:00 Bu kitaba inceleme yapacak insanin anasindan dogduguna inanmiyorum..Oguz agbiyi selim ileri kritik edebilir bu ülkede bence..Bu romanin bir özelligi var bence.. 1000 kez de okusan hepsini Anlayamazsin.bu anlasilmazlik Turgut özbenle birlikde hayatlarimizdaki Tutunma girisimlerine kis kis gülüyor..