2/10
·384 syf.·
Henüz okumaya başlamadım ama geçtiğimiz gün kitap fuarında Erdal Demirkıran ile ettiğimiz sohbette kesinlikle okumam gerektiğini ifade etti. Hayatımın dönüm noktası olacakmış öyle dedi. Kitaba dair beklentim büyük. Not: 100 sayfadan fazlasını okudum beklentilerimi karşılamadı. Kitabın okuduğum yere kadar olan bölümünde kadınlar hakkında kitapta yapılan genellemelerin dışında olduğumu farkedip sevinmem mi gerekiyor yani? Sevemedim. Devam edip göreceğiz...
İlişkiler
Bütün Kadınlar Aptal Sen HariçErdal Demirkıran · Kashna Kitap Ağacı · 2017980 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.