Henüz okumaya başlamadım ama geçtiğimiz gün kitap fuarında Erdal Demirkıran ile ettiğimiz sohbette kesinlikle okumam gerektiğini ifade etti. Hayatımın dönüm noktası olacakmış öyle dedi. Kitaba dair beklentim büyük.
Not: 100 sayfadan fazlasını okudum beklentilerimi karşılamadı. Kitabın okuduğum yere kadar olan bölümünde kadınlar hakkında kitapta yapılan genellemelerin dışında olduğumu farkedip sevinmem mi gerekiyor yani? Sevemedim. Devam edip göreceğiz...