Bu kadar erotizm içermese asla bu kadar popüler olmayacağını düşündüğüm kitap. Yorumlar sonrası kendimi bunun bir aşk romanı olduğuna inandırarak okudum okumasına da ben pek aynı fikirde olamadım açıkçası. Başladığım serinin devamını da getireyim diye ikinci kitabını da zar zor, atlaya atlaya okudum ama zararın neresinden dönersem kardır diyerek üçüncüye geçmedim. Büyük vakit kaybı.