Puan vermedi·196 syf.··
2023 14. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2023 07:08
Okuduğum en sempatik en kibar aşk romanıydı. Mıç mıç üslubuyla bunaltan romanlardan değildi. "Güzel sevebilme" nin, severken karakteri kaybetmemenin, bencilce değil, fedakarca kıymet verebilmenin örneğini gösteren bir kitaptı.Yazarın dili hiç sıkmıyor, bir çırpıda bitirtiyor Her cümlesi alıntı ve öğüt niteliğinde fakat kitaba odaklanmaktan alıntıya zaman ayırmak istemedim. Kitap bittiğinde bir huzurla ayrılıyor okurundan ve elbette manałı bir hüzün bırakıyor. Ah Ayhan... Keşke senin kadar fedakar ve gönlü güzel olabilsek..
1000k
İki Dünya ArasındaMehmed Niyazi · Ötüken Neşriyat · 2022487 okunma
·
148 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.