Yazarın en sevdiğim yapıtıdır ayrıca kendisinin ilk öyküsü olan yapıttır.bu öyküde aşk teması baskındır.öykü duygulu ve hayalci anlatımına temiz bir dil eşlik eder ve bu öyküde toplumcu tavır sezilir.bu öykü'yü sevmemde ki neden yazarın sizinle konuşuyormuş gibi yapıtı ele alması.
--- spoiler ---
"sen sevgiline ne verebilirsin sanki? kalbini mi? pekâlâ, ikincisine? gene mi o? üçüncü ve dördüncüye de mi o?..atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?"
--- spoiler ---