İnsan Neyle Yaşar kitabını okurken kendimde keşfettiğim bir kaç şey ortaya çıktı orda yazan hikayelerin aslında bir nebzede şu anda yaşamakta olduğumuz zamanda 50 yaş ve üzeri çevremde ki insanlardan duymuştum bu beni şu yola çıkarıyor o yaş grubunda ki çevremde ilk okul terk olmalarına rağmen bu hikayeler anlatılmış dinlenilmiş ve üzerine düşünülmüş. Aslında o zaman ki eğtimlerde kullanılan teknik şimdikinin kat be kat üstünde olduğuna gerçek bir inanç sağlatıyor bana.