3 bölümden oluşan kitapta farklı kadın karakterler üzerine hikayeler yer alıyor. Yazar bu kadın karakterlerin iç dünyasında yaşadığı duygu durumları üzerinde yoğunlaşarak onların duygularını dışa vurmasını sağlamış. Eseri çok beğendiğimi söyleyemem. Sadece klasik eserlerden biri olduğu için okudum. Öyle mutlaka okunması gerekir diyebileceğim bir kitap değil ancak kitabın çevirisi ve yazarın kullandığı edebi dili başarılı buldum. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu (Cep Boy)Stefan ZweigSöğüt’teki Çınar