Yazarın bu yapıtında beyşehir’den konya’ya giderken arıza yapan kamyon yolcularından birisinden dinlediği bir türkü hadisesini ve devamında bu genç sivaslı ali'nin bir müzik mektebine aldırma çabasının hüsranla sonuçlanması konusunu işlemiştir.öyküyü okurken sondaki hüsran benide üzdü.ne varsa hep köylülerin başına geliyor değil mi? adaletin bu mu dünya...