·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Temmuz 2017 23:34 Dostoyevski'nin bu eserinde genel olarak kendi anılarını anlattığı, anlattığı zaman da bazen sevindirip bazen de hüzünlendirdiği, ayrıca tüm bunları yaparken de kendi hayat tecrübelerini sade açık ve de anlaşılır bir dille okura sunuyor. Bazen bu adam delinin tekidir dersiniz bazende zekasına hayran kalacağınız mükemmel bir yazar. Yazarın iç dünyasını merak edip öğrenmek istiyorsanız bu eser tam size göre çünkü kendisi çoğu şeyi samimi bir dille ifade edip kendisini tanımlıyor. Okunmasını tavsiye ederim. Herkese iyi okumalar...