Puan vermedi·284 syf.··Beğendi
· Kitapta Anne’nin yaşadığı duyguları o kadar içten ve güzel anlatmış içimde yer etti
Arka ev dediği yerde iki aile sekiz kişinin yaşadığı ve farklı ailelerin yaşaması çok kolay olmadığı bir yerdir. (birde hiç birinin evden çıkmadığını düşündüğümüzde) Evde her şeyin bir düzeni olduğu için yaşamaları bir anlamda daha kolay olmuştur. Sabah kalkış, yemek saati, tuvalet saatleri, duş almaları, ses çıkarmama saatleri, radyo dinleme saatleri…
Anne’nin savaşta olup her şeyinde farkında diğer Yahudi akrabalarının toplama kampına alınıp öldürüldüğünü duydukça arka evde yaşadıklarına şükrediyor. Aslında o kadar da şımarık bir çocuk değil ( Ben şu dönemde onunla yaşıt çocukları düşününce)
Dikkatimi çeken konulardan bir tanesi de savaşta olup saklansalar da hala kitap okuyup kendilerini geliştirme yönünde tavırları ve okudukları için Anne hep umutlu bakmış. Bu hareketlerini gerçekten taktir ettim.