Kitabı bence çok yüzeysel okumuşsunuz. Sizin eleştirdiğiniz o erkekleştirme aslında zaten kitabın karşı çıktığı bir düşünce. Her olaya cinsiyet kalıplarıyla bakmamamızı anlatmaya çalışan bir kitabı erkekleştirdiği ya da kadınlaştırdığı yargısıyla eleştiriyorsunuz. Düşüncenize sonsuz saygım var fakat bence kitabı kendin içinizdeki kalıpları yıkarak bir daha okursanız düşüncelerinizin değişeceği kanısındayım