Jane AustenGurur ve Önyargı Öncelikle kitap çok güzeldi. Kesinlikle okunmasını öneririm . Klasiklere yeni başlayanlar zorlanmadan okuyabilirler , anlaması zor değil ve akıcı . Kitapta tek sıkıntı yaşanacak nokta - ki bendede oldu - isimler başta karışabilir kim kimdi ayırt etmek zor olabilir ama kitap ilerledikçe o sıkıntı kalmıyor kim kimdir anlayabiliyorsunuz. Kitapta her karakterden çıkarabilecek dersler var . Mesela Jane , herkese iyi niyetle yaklaşıyor, kimse hakkında kötü düşünemiyor . Benimde sevmediğim bir özelliğim bu . Yanılıyor tabii ki.
Bunun gibi örnekler var ve ben hepsinden ders çıkardım. Filminide en kısa zamanda izleyeceğim.