7/10
·423 syf.·
Beğendi
·
55 günde okudu
·
2023 65. kitabı
Orhan Pamuk
7.8/10 · 11,7bin okunma
·
209 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gökçe, benim en en en sevdiğim kitap nasıl 7 puan alır ya? :)
Gökçe Erdem
Gönderi Sahibi
Hocam 😄😄 İki ay mücadele verdik ben ne diyeyim bilmiyorum çok güzel giden Orhan Pamuk külliyatında okuma heyecanımı bu eser kursağımda bıraktı diyebilirim.Aramıza biraz mesafe koymak kararını almış bulunmaktayım.Benim adım Kırmızı,Sesiz Ev,Veba Geceleri,Beyaz Kale sonrasında işte tamda buradayım.Hatta Kafamda Bir Tuhaflık eserini de okudum.Fakat hiç bu kadar fikir çatışması yaşamadım yazarla.Özellikle Mevlana ile ilgili tüm okuduklarımdan sonra ufak bir şokla karışık kriz yaşadım.Emin olabilirsiniz tüm içtenliğimle okudum ve hakimim kitabımıza fakat Pamuk çok üzdü beni.Dön Allah dön konunun çerçevesinde döndük.Elimde avucumda hiçbir şey kalmadı gözlerde yaşlar pıt pıt.Gönül dargınlığı girdi araya.Müsait zamanda sizden kitap hakkında fikirlerinizi dinlemeyi çok isterim.Bende kafanızı biraz şişirebilirim.😄😄 Sevgiler selamlar🌼🌼