Çoğumuzun hatta biraz da olsa yalnız kalan herkesin hissedebileceği duygulara sahip çıkan bir eser. Her satırında bir parçamı bulduğum okudukça kendimi tamamladığım bir kitaptı. Herkesin okumasını biraz olsun anlamasını ve bu eserden faydalanmasını isterim. Okumayanın eksik kalmayacağı ama okunursa daha iyi olur diyebileceğim bir kitap. Akışa kendinizi kaptırdığınızda ne zaman bitirdiğinizi anlayamacaksınız. Neden bu kadar fazla ilgi çektiğini anlamak zor olmadı.