Çok tadında bir kitaptı. Aslında biraz yarım kalmış hissiyatı vermiyor değil. İnsan okuyunca ben ne okudum şu an bile diyebiliyor. Sokak diline alışkın olmayanlar için göze batan kısımlar olabilir. Aslında dikkat çekici bir eser bir insanın nasıl bir derin tutkuya bağlı kalabileceği en derininden okuyucuya aktarılmış. Eser gayet akıcı ve çerezlikti. Alayım biraz satır karıştırayım biraz da okumuş olurum diyebileceğiniz bir yazım. Gayet güzel ve hoş.