Ah Kızıl... Zweig kitaplarımın gözdesi. Okuduktan sonra tamam dedim işte bu kitaptı, bu kitapla okurluğumu taçlandırdım işte aradığım buydu. Okurken öyle derin duygulara kapıldım ki anlatmam mümkün değil. Ana karakter öylesine bir ruh haline büründürdü ki beni hele ki sonu, canımdan can gitti okurken. Nasıl böyle güzel bir kalem, nasıl böyle güzel bir insan. Yazdığı hiçbir eseri okurken pişman olmadım. Okuduğum tüm zamanların sayılı baş tacı yazarısın Stefan Zweig. Beni okuma zevkine adım attırdığın için kitap okumak isteyen ve adım atamayan herkese tavsiye ettiğim ilk insan. Bu kitabı okumayan gerçekten çok şey kaybeder. Tek diyebileceğim bu. Okudukça hayran kalacaksınız. Öyle bir kalem!