Çıtır çerez bir kitap. Şu sıralar rövaşta ama bunu doğru bulduğum söylenemez. Kitap ruhunu anlamayan birisi için fazla bir kitap bu. Herkesin sandığının aksine bir takıntı, bir sorun. Her şey öyle güzel değildir bazen hayat istediğimizi sunmaz önümüze tam da bu noktaya değinen bir eser ve tam olarak insanların yorumladığından daha fazlası. Zaten Zweig'in kalemine hayran olduğumu belirtmiştim. Onun daha tonlarca eserinin arasında kalan anlattığının tam olarak anlaşılmadığı o eseri işte bu. Tek önerim anlattığının derinliklerine inip anlamanız. Gerçekten o zaman tam olarak ne dediğimi anlayacaksınız.