·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2017 21:38 Uzun zamandır okumayı düşündüğüm bir kitaptı. Sonunda okudum. Inanılmazdı.
Küçük bir çocuğun gözünden insanlara bakmayı uzun zamandır başaramadığım bir şeydi.
Kemdimi büyümüş biri olarak hissettiğim bu zamanlarda okuduğum bu kitaptan sonra tam da büyümemiş olduğumu farkettim.
Keyifli okumalar.