Puan vermedi·460 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2023 23:34 Kitabi okumaya başladığımda biraz zor içine girdim fakat ikinci yarıda sürekli aklım kitaptaydı. Kitabı okudukça manipülatif babaya ve sırf kendisi öyle yaptı diye başkalarından da aynı şeyi bekleyen doktora bir de şımarık Edith'e inanılmaz sinir oldum. Ve akılsız teğmenin yıllar geçmesine rağmen hala sorunu kendinde bulmasına üzüldüm. Bu kadar derin tepkiler göstermemin sebebi belki de sürekli manipülasyona maruz kalmaktan bıkkınlığımdır.