Harika alıntı bee!
"Üşüyorsun, hastasın, aptalsın!" "Kanıtla!" "Birkaç sözcük yeter buna: Üşüyorsun; çünkü yalnızsın, içinde gömülü duran ateşi hiçbir insanın yakınlığı alevlendirmiyor. Hastasın; çünkü duyguların en güzeli, insanoğluna bağışlanan en tatlı, en yüce duygu senden uzak duruyor. Aptalsın; çünkü onca acı ekerken gene de mutluluğu yanına çağırmaktan kaçınıyorsun; onun seni beklediği yere doğru bir adım atmaya bile yanaşmıyorsun."
Sayfa 277 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··2 alıntı·
6,1bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😇👍🏾
Kitabı okurken ben de çok beğenmiştim bu alıntıyı 😌
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
@Amineefeyza sizede
İnsanın kendisini okuduğu bulduğu şey🙃
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😇😇
Mükemmel ötesi 💯
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 😇