7/10
·326 syf.··
Beğendi
·
2017 49. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2017 00:00
Faust'u okumak, bir yana anlaması daha zor bir eser sanırım.. Goethe'yi goethe yapan eserdir.Edebi tiyatro şeklinde yazılmış,bazı yerleri şiirsel bence okuması da zor bir kitap, öncelikle şunu fark ettim, Faust'u okumak gerçekten donanım gerektiriyor. Aksi halde okuması basit gözüken bu eseri çoğunlukla sıkılıp okumayı bırakabilirsiniz. Faust'u anlamanız için iyi bir okuyucu olmak gerekiyor, Yunan dünyasındaki mitler,bilginler; truva ve sparta'ya hakim olmak gerekli eseri daha iyi anlayabilmek için ve sanırım birazda yaş ve olgunluk gerektiriyor,30 yaşlarımda bu eseri tekrar okuduğumda daha fazla etkileneceğimi düşünmekteyim. Eserin sonlarında Faust ve İmparator diyalogları ve ahlaksal temelimizi etkileyen yazılardan çok keyif aldım.Zevkle okunan ama herkesin sindirebileceğini bir eser değildir.Zamanla Faust'u anlamak ve benimsemek daha iyi olacaktır.
Felsefe
FaustJohann Wolfgang Von Goethe · Oda Yayınları · 201216,9bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.