Ahmet Mithat'ın kalemine tekrardan hayran kaldım. Okuyucuyla konuşuyor gibi yazılması da ayrı keyif verici. Başlıktan da anlaşılacağı gibi iki karakter temelli kitap. Fakat bana Rakım Efendi üzerinde daha fazla duruluyor gibi geldi. Rakım Efendi'nin çevresinde gelişen olaylar anlatılıyor arada bir Felatun Bey'le kesişiyor yolumuz. Ben çok beğendim tavsiye ederim. İyi okumalar!