Puan vermedi·384 syf.··
2017 21. kitabı
Kitabı okurken hak verdiğim çok düşünce var. Yer yer kahkaha attığım da oldu. Fakat tespitleri ne kadar doğru olursa olsun kadını bu denli aşağılaması hoş değil. Daha uygun bir üslup kullanabilirdi diye düşünüyorum. Ayrıca kitabı okurken "yazar da amma egoluymuş." demekten kendimi alamadım.
İlişkiler
Bütün Kadınlar Aptal Sen HariçErdal Demirkıran · Kashna Kitap Ağacı · 2017980 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.