Tam bir motivasyon kitabı.
Gerçek ve yaşanmış olması daha bir güzel ve gurur verici.
İnanılmaz bir şekilde kendine çeken ve olayları yaşıyormuşsun hissine kapılıyorsun.
Ertuğrul gaziye ve osmanlı imparatorluğuna olan saygım arttı .
İyi okumalar
10/10