·255 syf.····Okunma: 06 Şubat 2020 20:13 Okuduğum en kötü kitap olabilir. Okuyacak olanlar için zaman kaybından başka birşey ifade etmiyor. Kitabın ne tarihsel bir gerçekliği var ne de edebi bir değer taşıyor. Dedikodunun kitap olarak şekil almış halidir.