GuGi

@Ganel
7/10
·368 syf.··
2023 46. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2023 23:43
Yine yazarına bakmadan okusam net bu kitabı CoHo yazdı diyeceğim bir drama daha.. CoHo aynı konunun değişik versiyonunu İtiraf 'ta yazmıştı zaten: ölen erkek arkadaş, çocuğu elinden alınmış anne, ortak geçmişleri olduğundan habersiz hayatına dahil olan adam.. Birileri CoHo'ya ikinci şans hikayesi yazacak diye güzelim çocukları öldürmeyi bırakması gerektiğini söylesin çünkü karakterleri yerine yasını ben tutmaktan helak oldum. :D CoHo her kitabıyla artık daha ne kadar kalbimi ezebilirsin dedikçe biraz daha eziyor. Bir annenin kızının tokasındaki bir kaç telden saç rengini tahmin etmeye çalışması nasıl bir çaresizlik.. ve Scotty'nin ölene kadar acı çekerek saatlerce hayata tutunması, Diem'le asla tanışamayacak olması.. Her ne kadar hüzünlü bir kitap olsa da okurken çok eğlendiğim karakterler de vardı: Roman, Ledger'in ailesi ve özellikle Leydi Diana :D Ayrıca Ledger'in Diem'le olan ilişkisi ve onun için yaptıkları çok özeldi.. Kitapta beni tek rahatsız eden şey Ledger'in Scotty'nin en yakın arkadaşı olması. Bilmiyorum belki ben bu konularda biraz duygusal davranıyorum ama bana yanlış geliyor ölen en yakın arkadaşının yarım kalan aşkını senin tamamlaman. Ben okurken bile onun anısına ihanet ediyormuşum gibi hissettim. O yüzden kitabın sadece anne kız ilişkisi üzerinden ilerlemesini, aşk kısmını da Kenna'nın mektuplarının karşılamasını isterdim. Kenna'nın mektuplarını Lily'nin günlükleri gibi bolca okuruz diye düşündüğüm ve Scotty'nin ölümünün perde arkasını daha farklı hayal ettiğim için birazcık hüsrana uğramış olabilirim. Kafamda daha değişik senaryolar kurmuştum ayrıca mektubu okuduktan sonra her şey zaten düzelecektise niye bu kadar drama yaşadık ki.. Her şeye rağmen yine de güzel bir hikayeydi. · ⋆
1000Kitap
Senden Geriye KalanColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 2023827 okunma
·
2.294 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
o sırada kitaba 3 veren ben 4 veren Tugce D. 😂
GuGi
Gönderi Sahibi
😂😂😂
Kitabı bitirdim ☑️ Yorumunu hemen en baştan okudum ☑️ Veee geldim ☑️ Veee yorumun sonuna koptum🤪 bence mantıklı bir bakış açısı her şey güllük gülistanlık olacaktı madem benim az önce neden canım çıktı dramdan yahu. Gözyaşlarım akmasın diye neden bu kadar eziyet çektim
GuGi
Gönderi Sahibi
Smy 😂😂
Günaydın canım. Kitabın daha çok başındayım ve şu an okuyorum diye yorumun hepsini okumadım spoiler yememek için ama baştaki düşüncene sonuna kadar katılıyorum. Bende daha 50 deyim ama 'itiraf iki' dedim.
GuGi
Gönderi Sahibi
@okumadanhayatmigecer 😂😂 kesinlikle
CoHo kitaplarında hep aynı konuyu mj ele alıyo(bir tane kitabını okudum sadece)
GuGi
Gönderi Sahibi
Hep aynı konu değil ama üçgen bolca drama eksik etmiyor sağolsun 😂 okumadınsa Bizimle Başladı Bizimle Bitti öneririm benim en sevdiğim CoHo kitabıdır kendisi 😁
GuGi listemde zaten teşekkürler yakında alıcam
GuGi
Gönderi Sahibi
Rica ederim keyifli okumalar 🦋
Bende sırf arkadaşının yakın arkadaşı mevzusu için puan kırdım hatta kitabı bitirdiğim de gidip çevreme sordum bu durum normal mi diye 😂 bir tek ben mi anormal görüyorum,
GuGi
Gönderi Sahibi
Scotty'nin ailesi bile yadırgamadı bende bende mi sorun var acaba dedim 😂 youtube.com/shorts/FLc1mgmw... bu abi gibi hissettim kendimi bi an
😂😂😂😂 kesinlikle bende aynı şekilde
Reklam
Bak ben bunu hiç düşünmemiştim anne kız ilişkisinden drama, aşkın da mektuplar da kalıp okuma olayını. Şöyle bir düşündüm de bence de olabilirdi ama o zaman canııımııınn içi Ledgerim olmazdı ve ben ❤️Team Ledger❤️ olarak biraz yorumsuz olacağım sanırım... Gerçekten Scotty'nin öldüğü mektup çok oldu bittiye getirilmemiş miydi ya özellikle de Kenna'nın bayılıp bir anda yatağında uyanması "sen ne ara gittin salak açıklasana" moduna büründüm ama altı açık kalmıştı. Gül gibi oğlan gencecik yaşında öldü gitti ama kadın yatağına nasıl gitti bilen yok 😂😂😂
GuGi
Gönderi Sahibi
Ledger de friendzone olarak kalsaydı 😂 mantıklı birşey bulamamış geçiştirmiş yok yere öldü çocuk gidem biraz daha scotty'e yas tutam zaten benden başka tutanı yok 😂😂
yazdığınız her şeye katılıyorum :) CoHo kitapları genelde başta süründürüp son sayfalara gelince oldu bitti hoop her şey düzeldi oluyor. itiraf kitabında da böyle olmuştu. bu kitapta da "ya bu scotty'nin ölmüş olması sadece benim mi umrumda?" diye sormadım değil. yani çocuk genç yaşında göçtü gitti, yakın arkadaşı da sevgilisiyle beraber oluyor. birileri garipseseydi bari bu durumu. ama her şeye rağmen ben de CoHo kitaplarını seviyorum ve okumaktan vazgeçemiyorum :)
GuGi
Gönderi Sahibi
Dimi ama kadın farklı zamanlarda üçgen yaratmaktan zevk alıyor sanki her kitabında da aynı şey 😂 ama yine de ne yazsa okuyoruz