·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2023 00:00 Muhteşem bir kitap. Dili o kadar sade ve akıcı, betimlemeler öyle yerli yerinde kullanılmış ki kitabı okumuyor, adeta olayları yaşıyorsunuz. Tüm duygular yalın ve açıkça belirtilmiş, olduğu gibi yansıtılmış. Bukowski'nin Tanrı'sı olmayı boşuna haketmemiş, Fante.
Arturo Bandini... Hayatını ünlü bir yazar olmaya adamış, isteklerini iç sesiyle engelleyen, çoğu zaman sonrasında pişmanlık duyduğu eylemlerde bulunan kararsız bir yazar. Kendine engel olmasaydı ne olurdu, hikaye nerelere varırdı merak içindeyim.