Fyodor Dostoyevski, insanın ancak acı çekerek olgunlaşacağını söyler.
Edebiyat
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
37,5bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Doğru söyler acıların kırgınlıkların üzüntünün içinden geçerek
doğru :d
Bu teorinin doğru olduğunu düşünmüyorum çünkü acı kavramı kişiye göre değişir ve herkesin acı eşiği farklıdır. Kimisi dayanamayıp intihar bile ediyor. Aslında genelleme yapmadan doğru bir söz olduğu kabul edilebilir ama yine de bakış açımiza bağlı 😊
Maximillian'ın da çekmediği acı kalmamıştır nasıl bi olgunlaşmaksa bu
Raskov.
Gönderi Sahibi
Okurken bile olgunlastiriyor. Bulaşıcı bı acı resmen.