·404 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2023 01:51 Kitabı ikinci okuyuşum ve ilkinde doğru düzgün okuyamamıştım açıkçası. Kahramanmaraş depreminde Gaziantep'teydim ve sonrasında yaratacağı psikolojik etkilerin bu kadar büyük olacağını tahmin etmemiştim. Geceleri uyuyamadım uzun süre ve fiziksel olarak kötü etkiler yaratmaya başlamıştı. O sırada bu kitabı tekrar okumaya başladım. Bu kitap mücizeymiş gibi bahsetmek istemiyorum ama, kendi kendine iyileşmek isteyen biri için en yararlı kaynak bence. Kendi duygularımı, bu duyguların altında yatan düşünceleri ve bilişsel çarpıtlamalarımı çok güzel öğrendim. Kitaptaki pratikler oldukça açık ve anlaşılır bir dilde yazılmış. Bir bölümü okurken aklıma takılan şeyi, bir sonraki bölümde tahmin edip cevap verebilen bir kitaptı. Kısacası bana gerçekten çok iyi geldi bu kitap, artık iyi hissediyorum. Sizin de iyi hissetmeye ihtiyacınız varsa mutlaka bu kitabı alıp, ders kitabı gibi ciddiyetle baştan sona çalışmayı deneyin derim. Sevgiler.