Tam anlamıyla mükemmeldi. Kitabı okumaya başladığınız ilk andan Hikmet Benol’un dünyasına hızlı bi giriş yapıyorsunuz. Onun kendiyle ve etrafıyla olan içsel hesaplaşmalarını bizzat sanki kitabın kahramanıymış gibi hissediyorsunuz. Sanki Hikmet Benol benmişim gibi okudum kitabı. Onun düşüncelerini okurken hissettiklerini anlamaya çalışırken bir yandan da kendimi, hayatımı ve hayatımdaki insanları sorguladım. Onlarla ve kendimle kafamda hesaplaştım, eleştirdim, yüzleştim, kavga ettim ve barıştım. Hikmet Benol karakteri bundan sonra hayatımdan geçmiş bir dostum gibi hissettirecek bana her aklıma geldiğinde. Ben çok sevdim, çok etkilendim. Okumayı düşünen herkese şiddetle tavsiye ederim.Sırada tutunamayanları okumak var…
Not: Poyraz Karayel dizisini izledikten sonra kitabı okumak apayrı zevk veriyor. Minik bir tavsiye :)