Herkese merhaba . Kitabı okumama birkutukitap projesi vesile oldu. Kolay bitecek bir kitaba benzediği için beni kendine çekmişti bu kitap. Tahmin ettiğim gibi kısa sürede de bitirdim. Okudukça fark ettiğim bir detay:Kitaptaki tüm hikayeler birbiri ile bağlantılıymış. Adana’da birbirini gören ve birbirinin hayatını nasıl etkilediklerini okuduğumuz içimizi burkan hayat hikayelerinden oluşan bu kitap , insanların iç dünyasında nelere takılıp üzüleceğini bir kere daha bana göstermiş oldu.
“Birinin hüznünde herkesin payı vardır.”
-Sayfa 91
Kitabın sonlarına doğru neden ‘Düşüş Öyküleri’ dendiği anlıyoruz ancak ben pek sevemedim bu bağlantıyı. Okumak için şans verilebilecek bir kitaptı ancak çok sevdiğim bir öykü kitabı olmadı kendisi.
Düşüş ÖyküleriOnur Cansız