Din ile psikiyatri arasındaki ilişkiyi kısaca anlatmış yazar. iki saatte okunabilecek ama etkisi kolay kolay geçmeyecek kısa ,öz ve anlam yoğunluğu olan bir kitap .Farklı bir bakış açısı okumak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir . İyi okumalar!
Sevdiğim alıntıların bazısı :
“Her birimizin karanlıkta yol alan yalnız gemiler olduğunu biliyorum ama yine de yakınlardaki diğer gemilerin Işık’larını görmek büyük rahatlık sağlar .”
“ Ölümle yüz yüze gelen insanların hayatlarında çarpıcı değişiklikler yaptıklarına tekrar tekrar şahit oluruz .Ölümün fizikselliği bizi tahrip etse de ölüm fikri bizi kurtarabilir
“Önemli olan insanın inançlarının cesareti değil ,inançlarını değiştirme cesaretidir
“Hayatın anlamı meselesi ,kendisi üzerinde düşünen varlıkların başına beladır “