Kitap yarısına kadar insanı yoruyor düşünceye boğuyor alisamadim bir türlü birakacaktim yarısında ama okudum her sayfasında kendimden bir parça buldum iyi ki devam etmişim bence yarım bırakılmaması gerek sonuna kadar gidilmeli ve gerçekten bugün hissettiğim çok şeyi yazmış Oğuz Atay