ÇÜRÜME
'' İnsan göründüğü kadar var değildir. Yaşarken kendisini var ettiği de olur etmediği de.''
Sevgili yazarımız @yazaremretimur kaleminden oldukça farklı oldukça psikolojik durumlar barındıran harika bir kitap ile geldim.
Entropi;birçok farklı tanımı olan bu terim çok dikkatimi çekti ve kitap da en son 29.entropi olarak sona ermekte.Psikolojik entropi;yaş ilerledikçe yaşadıklarımızın, ruh yapımızda bıraktığı olumsuz izlerin çoğalması,doğal psikolojik dağılma ve bozulma eğilimidir.
Karakterimizin yaşadıkları da onu yaşarken çürütür resmen.İstenmeyen bir çocuk olarak dünya gelmesiyle başlar zaten şanssızlığı, bahsızlığı.Babası terk eder sonra. Annesi ile bașbașa kalır ama sonra annesi sevgilisinden bir çocuk daha yapar.Sevgilisi de terk eder ve annesi kendini alkole verir. Birgün kardeşi ve annesini o elim kaza da kaybeder.Artık tek başına kalmıştır.
Genç bir delikanlı olunca, mahalleden bir kızla evlenir ve 5 tane çocukları olur.Kendisi bir fabrikada servis şoförü olarak çalışmaya başlar. Herşey çok güzeldir ve mutludur artık. Ta ki o trafik kazası olana kadar... İşte bu olaydan sonra kendisi, tüm hayatı değişir..
5.çocukları olan bebeklerine ne olmuştur?
Karakterimiz neden evi terk eder ve çöplükte yaşamaya başlar?
Bu esnada eşi neler yaşamıştır?
Çöplük de yaşarken, Masum isminde bir gençle tanışır ve birgün Masum bir teklifle gelir.
Acaba Masum'un teklifi nedir? Teklifi kabul edecek midir?
Masum ile neler yapacaktırlar?
Sürekli değişen psikolojisi, yaşadığı olaylar, geçmişi bir türlü rahat vermez karakterimize. Bu dönemler de kötü alışkanlıklar da edinir.Ve çocukluk arkadaşı, kan kardeşi Kader.. Onun hikayesi ayrı bir içimi acıttı.. Yolları kesişir tekrar...
Hayat işte arkadaşlar..Bizi ne zaman,nereye, nasıl sürükleyeceğini bilemeyiz.Ancak yaşarak öğrenebiliriz ya da çürüyen çürüyen...
Kaleminize, emeğinize sağlık yazarım @yazaremretimur Kesinlikle Tavsiyemdir