Cinayet kısmı güzel ancak genc kurgu kısmı vasat hele sonlara doğru wattpad kitabından farksızdı. Cinayet kısmı gayet güzeldi. Okumasi (son 30 sayfa haric) keyifliydi. Son sayfalarda yazarın dusuncesi herhalde olaya canlılık ve farklılık katayım olmus bence. Eğer son sayfaları okumasaydim kesinlikle 2. Kitabını da okurdum ancak bu sayfalardan sonra kitap benim için resmi olarak sonlanmistir.