·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Eylül 2025 16:43 Kitabı okumaya başladığımda doğrusu hayal kırıklığına uğramıştım. Yunanistan'da bir yerlerde bir grup insanın başından geçen olaylar anlatılıyordu. Eğlenceli bir dil kullanıldığı ortadaydı ama benim edebiyattan beklentim bu değildi. Sonra ne kadar yanıldığımı anladım edebiyattan beklediğim tam da buymuş. Kimsenin okuma zevkine engel olmamak için detay vermek istemiyorum. Şu kadarını söyleyeyim sarsıldım doğrusu. Tekrar okumak isterim ve belkide tekrar.