"İntihar, zayıfların ve inançsızların işidir."
Aslında, dediğiniz gibi hiç de öyle değildir. Belki buna güçlü bir eylem de denemez; zaten bu, güzellemesi yapılabilecek bir konu değildir. Fakat ben, bunun zayıflıktan kaynaklanmadığını hep düşünmüşümdür.
Ayrıntılı ve güzel incelemeniz için ayrıca tebrik ederim. :)