Puan vermedi·400 syf.·
16 günde okudu
·
2023 1. kitabı
Maral Atmaca
8.4/10 · 10bin okunma
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sadece Beray
Gönderi Sahibi
Çok güzel bir kitap. Yazar dili akıcı ve çok güzel. Serinin diğer kitaplarına da okudum. Yani harika tek kelimeyle. Bu kitapta çok üzüldüm ama çok da mutlu oldum. Sedef enerjisini kaybettiğinde kendimi çok kötü hissettim. Ama sonrasında çok mutluluk verici olaylar da oldu. Okunması gereken bir kitap serisi :)