Başyapıt
10/10
·83 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Stefan Zweig'ın şuana kadar okuduğum en iyi kitabı diyebilirim. Dışarıdan kısacık bir kitap gibi görünsede kesinlikle ön yargıdan uzak okunması gereken bir kitap. Stefan Zweig bu kitapta bizlere ,bireyin yaşadığı tüm olumsuzluklara rağmen savaş döneminde bireylerin ayakta kalma sürecini güzel bir betimlemeyle aktarıyor. Fakat ben bu kitabın Stefan Zweig'ın ilk okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum çünkü bu kitap Stefan Zweig'ın başyapıtı denebilecek bir kitap. Nasılsa Dostoyevski okumaya Suç ve Ceza adlı romanından başlamamak gerekirse kendi fikrimce bu kitaba başlamadan önce yazarın diğer 3-4 novellasını okumak mantıklı olur. İyi okumalar dilerim :)
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.