şu ana kadar okuduğum en iyi agatha christie kitabıydı. öncesinde doğu ekspresinde cinayeti okumuştum ve çok beğenmiştim. ama on kişiydiler benim için doğu ekspresinde cinayetin önüne kesinlikle geçti.
şiirle başlayan bir kitap ne garip diye düşünmüştüm ilk başladığımda ancak kitap gerçekten o kadar iyi kurgulanmış ki mükemmel bir akıcılığa sahipti. tüm bu cinayet çözme olayları o kadar güzel kurgulanmıştı ki gerçekten son sayfasına kadar katili tahmin bile edememiştim.
her yönüyle mükemmel bir kitaptı. kitabı bitirdiğinizde ya da sonlara yaklaştığınızda şiirin anlamını anlıyorsunuz zaten :)
bence herkesin okuması gereken bir agatha christie kitabı.
On KişiydilerAgatha Christie