8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2017 48. kitabı
Güzel bir kitap. Çok, çok bayılmadım ama yinede güzel bir kitaptı. Kitapta bazı yerlerde koptuğum oldu. O kadar koptum ki tam 3 gün boyunca kitabın yüzüne bakmadım. Sonu heyecanlı ve güzel bitti ama neden olduğunu bilmediğim bir şekilde kitaba ısınamadım. Ben bu kitap için ölüp bitmedim ama okunabilir bir kitap.
Edebiyat
Cadı AvcısıVirginia Boecker · Yabancı Yayınları · 20163,473 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.