10/10
·564 syf.··
Beğendi
·
2017 38. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2017 22:20
Kitap güzeldi. İnsan okurken heycanlanıyor. Akıcıydı baya ve klişelikte yoktu. Sonu kısa ve öz güzel bitti ve tabii üzücü. Herkese öneriyorum bu kitabı.
Edebiyat
Şimdi BenimsinGüneş Demirel · Ephesus Yayınları · 20151,075 okunma
·
28 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonu kötü mü bitti eğer öyleyse okumıycamda