Bu kitabı okurken yaşadığınız olumsuz deneyimlere, öfke nöbetlerine, çocukluk travmalarınıza, kızgın olsanızda sırtınızı dönüp gidemeyeceğiniz insanlara ve başarısız ilişkilerinize ufak bir mola veriyorsunuz ve hayatınız film şeridi gibi gözünüzün önünden akıp giderken size ait olmayan yükleri atmanın zamanı olduğunu düşünüyorsunuz. Sözün özü güzel kitap :)