Ben bu tür kitapların ülkemizde yasaklanması taraftarıyım aslında. İçeriği bakımından bizim toplumumuzda hoş görülebilecek bir kitap değil. Gençleri yanlış yola yönlendirebilecek bir kitap. Kurgu yönünden oldukça zayıf olduğu gibi kitabın 2/3'si erotik sahnelerden oluşuyor.