Dünya'da yaşamayan ve Dünya'nın gelişmesini istemeyen bir gezegenden gelen yabancının Dünya'da bulunma süreci. Yazarı birçok kişi gibi ben de Gece Yarısı Kütüphanesi ile tanıdım. Gece Yarısı Kütüphanesi'ni beğendiğim için almıştım bunu da. Düşündürücü ve sorgulatıcı her ikisi de. Farklı bakış açıları sağlıyor. Bence herkesin okuyacağı kitaplar listesinde olmalı. Eminim, pek çok kişi bayılacaktır.