·235 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2023 17:03 37 yaşındaki beni göz yaşlarına boğan bir kitap. Çocuk, genç, yetişkin demeden herkesin okuyabileceği, içinde o masum çocukluk anılarını canlandıracak bir eser.
Çok küçük yaşlarda okuyup unuttuktan sonra kızımın ısrarıyla tekrar okudum. Her yetişkinin kalbini yumuşatmak için dönem dönem çocuk edebiyatına yönelmesi gerektiğinin kanıtı oldu benim için.
Küçük Nemecsek, tüm zamanlarda yaşamaya devam edeceksin…