Kitabı açtığınız anda kendinizi dune evreninde buluyorsunuz. Başlarda olayların içine girmekte zorlanabilirsiniz. Sabırla okumaya devam ederseniz evreni anlamaya başlarsınız. Birçok arkadaşım bu yüzden bıraktı kitabı. Sabırla okuyun. Serinin diğer kitaplarını da okumak isteyeceksiniz.