·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Haziran 2023 00:00 SPOİLER VAR!!!
Okurların çoğu Tess e gıcık olmuş ama ben Tess e üzüldüm ya yani baya senedir Day ile beraberdi bir anda ayrılmaları beni üzdü.June ile iyi anlaşabilirlerdi o konuda ben de birazcık sinir oldum June hakkında biraz fazla attı.Ama Marie Lu ne yaptı öyle ya Day neden ya nedeeen benim kitaptaki favori karakterim Day ve Kaede ydi.İnşallah Day ölmez off çok kötü şeyler olucakmış gibime geliyor 3. kitapta.Ve Kaede nin ölümü çok saçmaydı biraz daha dayanabilirdi bence bi baktım kız ölmüş ben şok.Ya da daha değişik bir şekilde ölebilirdi.Bu arada ben Anden ile June u baya yakıştırdım bence yakışıyolar.Ama o son beni bitirdi ya.Neyse 3. kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.