Bu kitap serinin diğer kitabına göre daha güzeldi ancak ben yine ama yine pek fazla beğenemedim yani konu çok güzeldi fakat sanki bir şeyler eksikmiş gibiydi. Yine de yazarın ellerine sağlık kalemine güç diyorum ve hepinize iyi akşamlar diliiyorum Maral AtmacaÖtanazi Okulu 2