·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Temmuz 2017 02:42 kitap bir gencin okuldan atilmasiyla baslayip 3 gun icerisinde yasadiklarini anlatiyor. genel olarak orta derece surukleyicilege sahip bir kitap okutuyor yani kendini.okurken karsinizda birisi varda onla sohbet ediyormussunuz izlenimi yaratiyor kitap.
diger okurlarin elestirdigi gibi bir durum.soz konusu degil sahsen.tabi benimde hoslanmadigim seyler oldu okurken. surekli birseylerden sikayet eden surekli memnuniyetsizlik belirten hayatta hic bir seyi sevmeyen bir insani okurken biraz gicik oluyorsunuz ve sinirinize dokunuyor sahsen.hele hele Hemingway in Silahlara Vedasina karsi sacma bir elestiride bulunmasi beni beni cok sinirlendirdi. ama bunun bir kurgu oldugunu unutmamak gerek . bu kitabinda konusu bu. herseyden ote kitabi tavsiye ediyorum insani degisik bir ruh haline sokuyor. okunmali okutulmali...